Sponsorzy główni:
Miejski Klub Sportowy Ślepsk Malow Suwałki

MKS Ślepsk Malow Suwałki z nominacją do nagrody Podlaska Marka!

29 sty 2020 | 00:00

Rusza 16. edycja nagrody Podlaska Marka. Województwo podlaskie już po raz szesnasty wybierać będzie swoje najlepsze, najbardziej prestiżowe produkty. Miło jest nam poinformować, że dwie nominacje otrzymał Miejski Klub Sportowy Ślepsk Malow Suwałki Sp. z o.o., który o tytuł Podlaskiej Marki walczyć będzie w kategoriach: Wydarzenie i Społeczeństwo. 

Rusza 16. edycja nagrody Podlaska Marka. Województwo podlaskie już po raz szesnasty wybierać będzie swoje najlepsze, najbardziej prestiżowe produkty. Miło jest nam poinformować, że dwie nominacje otrzymał Miejski Klub Sportowy Ślepsk Malow Suwałki Sp. z o.o., który o tytuł Podlaskiej Marki walczyć będzie w kategoriach: Wydarzenie i Społeczeństwo. 

Przypomnijmy, że nagrody Podlaska Marka przyznawane są w dziewięciu kategoriach: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo oraz w dwóch, debiutujących w tym roku, kategoriach tematycznych: Biznes i Projekt 4.0.

Podlaska Marka to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych plebiscytów odbywających się na terenie regionu, organizowany nieprzerwanie od 2004 r. przez Marszałka Województwa Podlaskiego i niezmiennie cieszący się dużym zainteresowaniem regionalnych producentów i konsumentów.

W ciągu kilkunastu lat o nagrodę rywalizowało łącznie kilkaset produktów, które do dzisiaj, dzięki obecności na rynku i swojej doskonałej jakości, przyczyniają się do promocji Podlaskiego w kraju i poza granicami Polski. Wśród laureatów znajdują się zarówno produkty dużych podlaskich przedsiębiorstw, ale również drobnych producentów, kultywujących tradycje dziedzictwa kulturowego regionu.

Podlaska Marka to przegląd nowych rozwiązań, trendów, smaków. To ranking układany przez mieszkańców Podlaskiego pokazujący, co w ostatnim czasie nas zachwycało i zaskakiwało. Laureatów wskazują – niezależnie od siebie – kapituła nagrody, składająca się m.in. ze specjalistów ds. jakości, gospodarki, marketingu, turystyki (wyłaniająca siedmiu nagrodzonych) oraz internauci, wybierający jednego zwycięzcę.

Udział w Podlaskiej Marce to same korzyści – szerokie zainteresowanie konsumentów i mediów, nagrody finansowe, możliwość wykorzystywania logo nagrody oraz spotów promujących zwycięzców w akcjach reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie prestiżu, dzięki możliwości dołączenia do zupełnie wyjątkowego grona – najlepszych podlaskich produktów.

Wspólnie pokażmy światu to, co jest w Podlaskim najlepsze!

Źródło: www.wrotapodlasia.pl